Tým lidí s mnohaletými zkušenostmi v energetice, který má jasnou představu o tom, jak poskytovat zákazníkům ALL INCLUSIVE služby na vysoce konkurenčním energetickém trhu.
Z jakých důvodů posiláte papírovou korespondenci?
Komunikace se zákazníkem - odesíláme transakční (faktury, upomínky, smlouvy) i marketingové zásilky.
Školení zaměstnanců zajistila Zelená pošta a po cca hodině zaškolování byli uživatelé schopni pracovat s aplikací zcela bez problémů.
Jak jste posílali dopisy, než jste začali využívat Zelenou poštu?
Tisk a obálkování in-house, následně jsme každý den zásilky nosili na poštu. Bylo to komplikované zejména z pohledu kazivosti kancelářských tiskáren, resp. nutnosti chodit denně na poštu.
Jak posíláte poštu nyní?
Využíváme Zelenou tiskárna, kde dokumenty vznikají na jednotlivých odděleních, nejjednodušší cesta byla instalace virtuální Zelené tiskárny na PC stanice. Školení zaměstnanců zajistila Zelená pošta a po cca hodině zaškolování byli uživatelé schopni pracovat s aplikací zcela bez problémů.
Jaký má pro Vás Zelená pošta hlavní přínos?
Velkým přínosem je, že nemusíme více chodit na poštu. Pro mě je však největší přínos v tom, že nemusíme neustále řešit opravy / výměny kancelářských tiskáren a lidé na odděleních nemusejí svůj čas věnovat neproduktivním činnostem jako tisk a balení do obálek.
Rastislav Sopko, Twinlogy, s.r.o.